These Days gaat in de tribunezetel zitten
Met het Europees Kampioenschap voetbal voor de deur wil Media Markt zijn tv-assortiment in de verf zetten. Want hoe groter je tv, hoe meer ambiance. These Days besloot om de sfeer in de woonkamer naar een hoger niveau te tillen, letterlijk. Voor Media Markt creëerden ze de ultieme zetel om met al je vrienden naar het voetbal te kijken: de tribunezetel. Hij is opgebouwd uit twee rijen en biedt plaats aan 7 tot 9 personen. Maar omdat alles beter kan, mogen fans de tribunezetel tot 5 juni pimpen. Een ijskast in de zetel? Een aquarium? Of een biertap? Geen betere inspiratiebron dan het assortiment van Media Markt.
Van de ingediende voorstellen worden prototypes gemaakt die op hun beurt gedeeld worden met de community. De beste ideeën worden uiteindelijk echt verwerkt in de tribunezetel die tijdens het EK bij de winnaars thuis komt te staan. Op het einde van de campagne wint één persoon de tribunezetel. De campagne loopt op televisie, radio, social media, online en in de winkels.
Credits
Client: Media Markt
Marketing Director: Liesbeth Dupon
Advertising Manager: Davy Claeys
Advertising Coordinator: Claire Houttave
Agency: These Days
CD: Werner Van Reck
Creation: Jan Denys
Creation: Patrick Vermeylen
Account Team: Els Timmermans, Tom Thijs
Project Manager: Dorien Maes
Production: Annelies Deneckere, Marlies Neudt
Film production company: The Breakfast Club
Sound: Mathias Lewis, Eli Sundermann