Afgedankt klein elektro blijft vaak rondslingeren, terwijl het perfect kan worden gerecycleerd. Daarom creëerde These Days een sensibiliseringscampagne voor Recupel. De kleurrijke 'electroheads' overwinnen in één klap zowel de kennisbarrière als de gedragsbarrière.Iedereen kan vanaf nu met zijn toestellen maximum 25 cm terecht op het RecyclePunt in tal van winkels. Het concept laat zien hoe makkelijk je dat kan meten: gebruik gewoon je hoofd. Uit studies blijkt dat het milieu-argument geen hout snijdt bij het grote publiek. Vandaar de speelse, positieve insteek die vertelt hoe slim het is om afgedankte apparaten binnen te brengen. In het eerste luik van de campagne dit najaar ligt de focus op badkamer- en keukentoestellen. De campagne is zowel in de pers als op televisie te zien.
Credits
Client: Recupel
Contact: Katrien Verfaillie, Sam Belmans
Agency: These Days
Account: Elise Eeckhout, Ivana Vilusic, Séverine Vanoirbeeck
Creative Director: Werner Van Reck, Max Heirbaut
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet
Design: Bram Van Looveren, Dorien Wendelen
Production: Eugène & Louise, Madison & Vine
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]