Van testtrip naar Sigi Award

Op de jaarlijkse SIGI Awards viel het Antwerpse bureau These Days in de prijzen. De campagne Mazda Open Air B&B werd onderscheiden won de SIGI Award in de categorie Promo.
Met de Mazda Open Air B&B campagne lanceerde These Days vorige zomer de gloednieuwe MX-5. De wagen grijpt terug naar de essentie van de cabrio roadster en geeft je een instant vakantiegevoel. Geen statuswagen, maar happiness op wielen, om zomaar (n)ergens heen te rijden. Wie de wagen wou uittesten, boekt niet zomaar een testrit, maar een echte testtrip: een hele dag met de MX-5 inclusief overnachting in de Mazda Open Air B&B.
These Days bedacht en ontwierp deze containerkamer, voorzien van alle comfort en uiteraard geïnspireerd op het design van de MX-5, mét speciaal ontworpen open dak en zicht op de sterren. Virtueel inchecken kon op www.mazda.be/openair.
De SIGI Awards worden elk jaar uitgereikt binnen het wereldwijde Wunderman-netwerk. Meer dan 50 bureaus uit 11 landen stuurden hun beste campagnes in. Daaruit selecteerde de jury de sterkste cases die de filosofie van het netwerk het best illustreren: 'Creatively Driven. Data Inspired'.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]