Op de jaarlijkse SIGI Awards viel het Antwerpse bureau These Days in de prijzen. De campagne Mazda Open Air B&B werd onderscheiden won de SIGI Award in de categorie Promo.
Met de Mazda Open Air B&B campagne lanceerde These Days vorige zomer de gloednieuwe MX-5. De wagen grijpt terug naar de essentie van de cabrio roadster en geeft je een instant vakantiegevoel. Geen statuswagen, maar happiness op wielen, om zomaar (n)ergens heen te rijden. Wie de wagen wou uittesten, boekt niet zomaar een testrit, maar een echte testtrip: een hele dag met de MX-5 inclusief overnachting in de Mazda Open Air B&B.
These Days bedacht en ontwierp deze containerkamer, voorzien van alle comfort en uiteraard geïnspireerd op het design van de MX-5, mét speciaal ontworpen open dak en zicht op de sterren. Virtueel inchecken kon op www.mazda.be/openair.
De SIGI Awards worden elk jaar uitgereikt binnen het wereldwijde Wunderman-netwerk. Meer dan 50 bureaus uit 11 landen stuurden hun beste campagnes in. Daaruit selecteerde de jury de sterkste cases die de filosofie van het netwerk het best illustreren: 'Creatively Driven. Data Inspired'.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]