Op de jaarlijkse SIGI Awards viel het Antwerpse bureau These Days in de prijzen. De campagne Mazda Open Air B&B werd onderscheiden won de SIGI Award in de categorie Promo.
Met de Mazda Open Air B&B campagne lanceerde These Days vorige zomer de gloednieuwe MX-5. De wagen grijpt terug naar de essentie van de cabrio roadster en geeft je een instant vakantiegevoel. Geen statuswagen, maar happiness op wielen, om zomaar (n)ergens heen te rijden. Wie de wagen wou uittesten, boekt niet zomaar een testrit, maar een echte testtrip: een hele dag met de MX-5 inclusief overnachting in de Mazda Open Air B&B.
These Days bedacht en ontwierp deze containerkamer, voorzien van alle comfort en uiteraard geïnspireerd op het design van de MX-5, mét speciaal ontworpen open dak en zicht op de sterren. Virtueel inchecken kon op www.mazda.be/openair.
De SIGI Awards worden elk jaar uitgereikt binnen het wereldwijde Wunderman-netwerk. Meer dan 50 bureaus uit 11 landen stuurden hun beste campagnes in. Daaruit selecteerde de jury de sterkste cases die de filosofie van het netwerk het best illustreren: 'Creatively Driven. Data Inspired'.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]