These Days lanceert Labstore Benelux

labstore

Communication / News / People

labstoreThese Days lanceert Labstore Benelux, een team van shopper marketingexperts die klanten in de immer veranderende retailomgeving ondersteunen. These Days krijgt zo toegang tot Labstores wereldwijde retail- en shopper marketingnetwerk, met vestigingen in meer dan 20 landen, en een diep inzicht in de consument in elke grote markt ter wereld. Met het unieke Shopper ChemistryTM-proces ontwikkelt het ideeën die leiden tot een aankoop dankzij de combinatie van digitale & shoppermarketingtools. De detailwereld is en blijft blijkbaar een vruchtbare voedingsbodem: eerder lanceerde Air Brussels al een afzonderlijke retailafdeling, AddRetail.

Jon Bird (global managing director Labstore): “Ik ben zo blij met de opening van onze nieuwe Labstore in de Benelux. These Days staat bekend om zijn gedurfde en zeer creatieve werk binnen de retail. Met deze logische volgende stap wil het strategische en gespecialiseerde activiteiten uitbouwen die echte waarde kunnen toevoegen aan een bloeiende retailmarkt." Toon Diependaele, chief strategy officer bij These Days, vult aan: “Labstore heeft de focus en inzet nodig van een toegewijd management en team, dat onmiddellijk slagkracht krijgt door de sterke expertcentra en internationale netwerktools en -mogelijkheden van These Days. Zo kan het in één klap uitgroeien tot een ongeëvenaarde speler binnen de retail en FMCG."

Denis-Ghys

Denis Ghys zal als managing director het team leiden en daarbij samenwerken met pas aangeworven krachten als Sébastien Greffe en de bestaande creatieve en projectmanagementteams. Ghys stapt over naar These Days van 10 Advertising, waar hij verschillende functies bekleedde, waaronder managing, strategic en creative director, waarbij hij vooral het verschil kon maken in het ontwikkelen van geïntegreerde retailmarketingoplossingen. Hij is alvast zeer enthousiast over de lancering van Labstore Benelux: “Binnen de Benelux-markt zie ik een enorme kans om een speler met een allesomvattende dienstverlening uit te bouwen die uitmunt in het ontwikkelen van geïntegreerde klantenervaringen die converteren."