RegioJobs.be pakt uit met een gloednieuwe website en een nog groter aanbod aan jobs. Dubbel interessant voor zij die een nieuwe uitdaging niet te ver willen zoeken. En dat zijn er heel wat. Uit onderzoek blijkt dat 75% van de verder-van-huis-werkers zijn job wel zou willen inruilen voor eentje dichterbij. Ze worden dus met plezier dichter-bij-huis-werker, een nieuwe term die RegioJobs.be en These Days in de jobmarkt gooien.
These Days speelt met z’n campagne in op het grootste voordeel van dichter-bij-huis-werker zijn: je bent gelukkiger, omdat je meer tijd hebt om te genieten. Om mensen hiervan te overtuigen, tonen ze leuke dingen die je kan doen en ontdekken als je minder lang onderweg bent. De campagne omvat print, radio en tv-spots.
Credits
Client: RegioJobs.be
Contact: Dirk Dewulf, Brigitte Vermeulen
Agency: These Days
CD: Werner Van Reck, Sam De Volder
Creation: Annelies Rongé, Stephanie Van Tichelt, Dirk Pierloot, Joeri Quinet
Design: Jeroen Michiels
Producer: Bruno Dejonghe
Film Production Company: The Breakfast Club
Director: Serdar
Post Production: PIXMIX
Radio Production: Het Geluidshuis
Photography: Pieter Neirynck
Account Manager: Joke Tersago
Account Director: Veroniek Hesters
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]