These Days maakt werk van RegioJobs.be

Regiojobs-TheseDays

Crea / News

Regiojobs-TheseDays

RegioJobs.be pakt uit met een gloednieuwe website en een nog groter aanbod aan jobs. Dubbel interessant voor zij die een nieuwe uitdaging niet te ver willen zoeken. En dat zijn er heel wat. Uit onderzoek blijkt dat 75% van de verder-van-huis-werkers zijn job wel zou willen inruilen voor eentje dichterbij. Ze worden dus met plezier dichter-bij-huis-werker, een nieuwe term die RegioJobs.be en These Days in de jobmarkt gooien.

These Days speelt met z’n campagne in op het grootste voordeel van dichter-bij-huis-werker zijn: je bent gelukkiger, omdat je meer tijd hebt om te genieten. Om mensen hiervan te overtuigen, tonen ze leuke dingen die je kan doen en ontdekken als je minder lang onderweg bent. De campagne omvat print, radio en tv-spots.

 

 

Credits

Client: RegioJobs.be

Contact: Dirk Dewulf, Brigitte Vermeulen

Agency: These Days

CD: Werner Van Reck, Sam De Volder

Creation: Annelies Rongé, Stephanie Van Tichelt, Dirk Pierloot, Joeri Quinet

Design: Jeroen Michiels

Producer: Bruno Dejonghe

Film Production Company: The Breakfast Club

Director: Serdar

Post Production: PIXMIX

Radio Production: Het Geluidshuis

Photography: Pieter Neirynck

Account Manager: Joke Tersago

Account Director: Veroniek Hesters