Volop kiezen voor het leven, dat is waar het vernieuwde Danio voor staat. In die spirit creëerde These Days een campagne die de nieuwe Danio Banana Split lanceert. En meteen ook twee bestaande smaken in de schijnwerpers plaatst.
Stoere maar stijlvolle portretten brengen de baseline 'Taste life. To the full.' tot leven. Kort en krachtig. We zien een surfer, een craftsman en een artieste volop genieten van hun eigen passie. En in één beweging ook van hun favoriete Danio-variëteit. De spots verschijnen vanaf deze week op televisie en youtube. In een latere fase volgen nog een activatie op het web en in winkels.
https://www.youtube.com/watch?v=E2S91P1X6NQ
https://www.youtube.com/watch?v=5QRfwIRGCZU
Credits
Client: Danone
Contacts: Quirine Faber, Marjolein Boogers, Pierre-Louis Bertrand, Eline Van Exel
Agency: These Days Wunderman Y&R
CD: Pieter Staes & Manuel Ostyn
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Tom De Block, Danny Vissers
Strategy: Toon Diependaele, Julie Bogaerts
Account: Damien Dubois, Charlotte Jaroš
Agency Producer: Dan Vanderbist
Film Production Company: Rococo
Director: Jan & Raf Roosens
Sound: Sonicville
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]