These Days met passie voor Danio

Danone Danio Banana

Crea / News

Danone Danio BananaVolop kiezen voor het leven, dat is waar het vernieuwde Danio voor staat. In die spirit creëerde These Days een campagne die de nieuwe Danio Banana Split lanceert. En meteen ook twee bestaande smaken in de schijnwerpers plaatst.

Stoere maar stijlvolle portretten brengen de baseline 'Taste life. To the full.' tot leven. Kort en krachtig. We zien een surfer, een craftsman en een artieste volop genieten van hun eigen passie. En in één beweging ook van hun favoriete Danio-variëteit. De spots verschijnen vanaf deze week op televisie en youtube. In een latere fase volgen nog een activatie op het web en in winkels.

https://www.youtube.com/watch?v=E2S91P1X6NQ

https://www.youtube.com/watch?v=5QRfwIRGCZU

Credits

Client: Danone

Contacts: Quirine Faber, Marjolein Boogers,  Pierre-Louis Bertrand, Eline Van Exel

Agency: These Days Wunderman Y&R

CD: Pieter Staes & Manuel Ostyn

Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Tom De Block, Danny Vissers

Strategy: Toon Diependaele, Julie Bogaerts

Account: Damien Dubois, Charlotte Jaroš

Agency Producer: Dan Vanderbist

Film Production Company: Rococo

Director: Jan & Raf Roosens

Sound: Sonicville