These Days trapte vorige week de tweede seizoenshelft op gang met een opmerkelijke campagne voor Play Sports. Hierin maakt radio-icoon Jos Willems zijn rentree als sportcommentator. In zijn onmiskenbaar enthousiasme blikt hij terug op enkele indrukwekkende hoogtepunten die voor de winterstop te zien waren op de sportzender van Telenet. Een enthousiasme dat meteen wordt gecounterd door de tweede commentaarstem, Luc Haekens. De campagne wijst sportfans erop dat het strafste dit seizoen nog moet komen. Want de competities barsten pas echt los na de winterstop.
Credits:
Client: Telenet
Contacts: Marilyn Debisschop, Peter Vindevogel
Agency: These Days
Account: Stephanie Katic, Mieke Moortgat
Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Strategic Planner: Nicolas Moerman
Creation: Tomas Van Loon, Pieter De Lange
Production: Bruno Dejonghe, Ruben Van Den Heuvel, Mathias Lewis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]