These Days versterkt zijn creatieve rangen

In maart vorig jaar stapten Pieter Staes en Manuel Ostyn over van Mortierbrigade naar These Days. Het duo heeft op korte tijd bewezen niet alleen sterke conceptuele denkers te zijn, maar ook begeesterende coaches van enkele jongere teams, zo meldt These Days, met sterk werk als resultaat, onder andere op klanten als Telenet en Child Focus.
Daarom en met de ambities voor 2016 in het achterhoofd, promoveerden beiden per dit jaar tot creatief directeur. Samen met ECD Sam De Volder en de nieuwe design director Max Heirbaut vormen ze zo de dagelijkse creatieve leiding van het bureau. “Bij These Days kunnen we goede creatieven koppelen aan een sterk technologisch departement. Alleen zo kom je efficiënt tot verrassende en relevante communicatie,” zeggen Pieter Staes en Manuel Ostyn.
“Als nieuwe generatie CD’s zullen zij ook mede-verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het creatieve departement, want het scouten van talent is ook een van hun eigen prioriteiten,” aldus Werner Van Reck, CCO van These Days.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]