These Days versterkt zijn creatieve rangen
In maart vorig jaar stapten Pieter Staes en Manuel Ostyn over van Mortierbrigade naar These Days. Het duo heeft op korte tijd bewezen niet alleen sterke conceptuele denkers te zijn, maar ook begeesterende coaches van enkele jongere teams, zo meldt These Days, met sterk werk als resultaat, onder andere op klanten als Telenet en Child Focus.
Daarom en met de ambities voor 2016 in het achterhoofd, promoveerden beiden per dit jaar tot creatief directeur. Samen met ECD Sam De Volder en de nieuwe design director Max Heirbaut vormen ze zo de dagelijkse creatieve leiding van het bureau. “Bij These Days kunnen we goede creatieven koppelen aan een sterk technologisch departement. Alleen zo kom je efficiënt tot verrassende en relevante communicatie,” zeggen Pieter Staes en Manuel Ostyn.
“Als nieuwe generatie CD’s zullen zij ook mede-verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het creatieve departement, want het scouten van talent is ook een van hun eigen prioriteiten,” aldus Werner Van Reck, CCO van These Days.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]