Jolien Tuyteleers en Tijs Dejonckheere, een creatief duo van These Days, hebben de Creative Upgrade-wedstrijd gewonnen van Brightfish. Hun beloning? Een felbegeerd ticket voor de Young Lions Film Competition 2017 in Cannes.
Midden juni vertegenwoordigen Tuyteleers en Dejonckheere België in de Young Lions Film Competition in Cannes. Ze nemen het op tegen andere jonge creatieve teams uit de hele wereld en krijgen 48 uur een reclamefilm van 60 seconden bedenken én maken voor een non-profit-organisatie, een NGO of een liefdadigheidsinstelling.
Hun deelname is de prijs die ze winnen omdat ze de Creative Upgrade -wedstrijd naar hun hand hebben gezet. Dit initiatief van Brightfish, de officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, liet jonge creatieven de keuze uit drie spots om ze te herwerken.
De jury koos unaniem voor deze creative upgrade voor de spot van Always.
https://vimeo.com/215900809
Bekijk in hieronder hoe de jury overtuigend voor de inzending van Tuyteleers en Dejonckheere stemde.
https://vimeo.com/215829123
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]