Jolien Tuyteleers en Tijs Dejonckheere, een creatief duo van These Days, hebben de Creative Upgrade-wedstrijd gewonnen van Brightfish. Hun beloning? Een felbegeerd ticket voor de Young Lions Film Competition 2017 in Cannes.
Midden juni vertegenwoordigen Tuyteleers en Dejonckheere België in de Young Lions Film Competition in Cannes. Ze nemen het op tegen andere jonge creatieve teams uit de hele wereld en krijgen 48 uur een reclamefilm van 60 seconden bedenken én maken voor een non-profit-organisatie, een NGO of een liefdadigheidsinstelling.
Hun deelname is de prijs die ze winnen omdat ze de Creative Upgrade -wedstrijd naar hun hand hebben gezet. Dit initiatief van Brightfish, de officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, liet jonge creatieven de keuze uit drie spots om ze te herwerken.
De jury koos unaniem voor deze creative upgrade voor de spot van Always.
Bekijk in hieronder hoe de jury overtuigend voor de inzending van Tuyteleers en Dejonckheere stemde.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]