Thierry Debievre, voormalig COO van Havas Brussel, lanceert Impactd. Daarmee wil hij bedrijven en merken helpen op het vlak van bedrijfsontwikkeling, positionering, sociale verantwoordelijkheid en talentmanagement, met een duidelijke belofte: “ons verdiepen in het hart van merken om zo de hefbomen te creëren die nodig zijn voor een duurzame aanpak.”
Debievre beschrijft Impactd als een “een permanente coworking die het mogelijk maakt om op maat gemaakte strategische oplossingen te implementeren op basis van studies omtrent trends en de evolutie van de verwachtingen en het gedrag van de consument.” Merken en bedrijven kunnen om Impactd rekenen voor strategisch advies op het gebied van digitale strategie, middelenstrategie, contentcreatie en merkactivatie.
“Na mijn vertrek bij Havas Brussel, in september 2021, heb ik me toegelegd op het helpen van startups (Seety, EXP fans, LocalPharma), KMO’s (BeautyLux), grote bedrijven (Groupe Demoti, Becquet, Café Privilège) en instellingen in de zoektocht naar ‘zingeving’, zowel in België als in Frankrijk,” zegt Diebvre over deze nieuwe koers. “Door van dichtbij samen te werken met deze ondernemers, CEO’s, general managers of marketing- en communicatieverantwoordelijken, begrijp ik hun uitdagingen beter en heb ik alle tools op zak om hen een eerlijke, scherpe strategische benadering te bieden.”