Thijs Wyffels

Our Kids

Na een professionele bachelor Journalistiek aan de Arteveldehogeschool besloot ik nog de master Journalistiek aan de Vrije Universiteit Brussel te volgen. Ik specialiseerde mij in radio- en televisiejournalistiek tijdens, maar ook buiten de lessen, als vrijwilliger bij de Gentse radiozender Urgent.FM.

Na de VUB ging ik - na een omweg als social creative bij Mortierbrigade en Wunderman Thompson Antwerp - aan de slag als digital creative bij TBWA\Belgium.

Maar ik wilde verhalen vertellen, verhalen die meerwaarde bieden, en zo raakte ik gebeten door contentmarketing. Vandaag werk ik als video content producer bij The Fat Lady. Bij The Fat Lady sta ik dus in voor alle videoproducties. Ik bedenk mee concepten, leg die nauwkeurig vast op beeld en monteer ze tot een volwaardig, afgewerkt product. De grootste uitdaging? Opvallen in de hoeveelheid content die dagelijks op ons afkomt.

Daarom blijven we weg van snackable content en proberen we bij The Fat Lady de status quo te doorbreken. Hoe? Door kritisch naar ons werk te kijken en niet te gaan voor de meest voor de hand liggende aanpak. Onze leidraad is de sweet spot, die de gemene deler vormt tussen tussen het merk, de context en de doelgroep.