Think Pink lanceert Think Pink-Box met Lijncom

Crea / News

Op maandagochtend 8 maart 2021, Internationale Vrouwendag, lanceerde Think Pink haar First Aid Kit bij borstkanker. De organisatie kan hiervoor op de steun van Lijncom rekenen. De regie ondersteunt deze preventiecampagne door de digitale Think Pink-box campagne doorlopend uit te zenden op hun DOOH-netwerk in de Antwerpse premetro. Dit omvat 22 digitale schermen in de premetro-stations van Antwerpen: Diamant, Meir, Groenplaats, Astrid en Sport.

Heidi Vansevenant, voorzitter van Think Pink: “Jammer genoeg krijgt vandaag nog steeds 1 op 9 vrouwen het slechte nieuws dat ze borstkanker heeft en dan duiken er heel veel vragen en onzekerheden op. Via deze gratis box, verdeeld via de erkende borstklinieken willen we informatie verschaffen. Maar meer nog willen we blijven sensibiliseren rond screening. We zijn bijzonder blij dat we een geslaagde samenwerking kunnen opzetten met Lijncom, waardoor we in een klap een heel mooi bereik gaan hebben.”

Christine Van den Berghe, managing director van Lijncom herkent de behoeften van Think Pink: “We willen vanuit Lijncom met vol enthousiasme onze schouders zetten onder dit mooi initiatief. Bovendien is internationale vrouwendag hét ideaal moment om te lanceren. Via ons digitaal netwerk spelen we in op de actualiteit en dragen we actief bij aan de beoogde sensibilisering. Immers met een bereik van meer dan 800.000 reizigers per week, weten we dat we een belangrijke doelgroep niet alleen sensibiliseren maar ook zullen activeren en daar is het ook om te doen.”

De 19 seconden spot van Think Pink is van 8 maart tot 21 maart zichtbaar in de premetro van Antwerpen.