De winnaar van de Medialaan Fairtime Award, een creatieve wedstrijd voor sociale en humanitaire organisaties, is bekend: Think-Pink wint een televisie- en een radiocampagne bij Medialaan. Dat is beslist door een zeskoppige professionele jury. Maar liefst 46 goede doelen namen deel aan de Medialaan Fairtime Award. In totaal kregen de juryleden 40 tv-dossiers en 28 radiodossiers voorgeschoteld.
Think-Pink communiceert in eerste instantie een thematiek die vooral vrouwen aanbelangt, maar in deze creaties kozen ze er bewust voor om de mannen aan te spreken. Dit op een bijzonder grappige en intelligente manier. Think-Pink wint een tv-campagne bij VTM, 2BE en Vitaya ter waarde van 250.000 euro en een productiebudget van 25.000 euro. Daarnaast wint de organisatie ook een radiocampagne bij Qmusic en JOE fm ter waarde van 75.000 euro en een productiebudget van 7.500 euro. Het tv-storyboard en het radioscript zijn van de hand van Leo Burnett.
De winnende campagne gaat onmiddellijk in productie en wordt in mei en juni 2016 uitgezonden op de televisie- en radiozenders van Medialaan. In 2017 komt er alvast een derde editie van de Medialaan Fairtime Award.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]