THINK TOMORROW WERKT OP LANGSTE DAG NIET VOOR ZICHZELF


“Via een campagnewebsite konden vzw’s zich inschrijven voor onze Midsummer Madness,” vertelt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “Uit alle inschrijvingen kozen we dit jaar voor het BCG, een vzw die sinds 1990 blindengeleidehonden opleidt voor personen met een visuele beperking. De organisatie heeft het moeilijk om voldoende pleeggezinnen te vinden voor hun pups. Een uitdaging die we zeer graag aangaan! We kijken ernaar uit om met het voltallige team samen te werken aan dit geweldig project.”
Think Tomorrow kiest resoluut voor een duurzame oplossing. Ze gaan voor een resultaat dat ook op lange termijn rendement biedt. De dag begint met een briefing van de gekozen organisatie en een uitgebreide brainstorm. Daarna gaat het team aan de slag om het gekozen project de visibiliteit te schenken die het verdient. “Keer op keer zijn we verrast door wat we kunnen realiseren op die korte tijdspanne. Een gelukkige vzw bij oplevering van het project, daar doen we het voor,” aldus nog Kevin Heylen.
Midsummer Madness kan je volgen op het Instagram-account van Think Tomorrow.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]