Think Tomorrow wil Midsummer Madness

Midsummer Madness

Communication / News

Midsummer Madness21 juni, de langste dag van het jaar, doneert Think Tomorrow opnieuw aan het goede doel. Gedurende 12 uur helpt het Herentalse digitale bureau enkele vzw’s kosteloos op weg op vlak van online communicatie, onder de campagnenaam ‘Midsummer Madness’.

“Vorig jaar vond de eerste editie van Midsummer Madness plaats,” vertelt Emma Liekens, zaakvoerster en medeoprichter van Think Tomorrow. “Voor Rondpunt VZW en Ontmoetingshuis ‘Welzijn Stuivenberg’ staken we 8 uur lang de handen uit de mouwen. Daaruit kwam onder meer de nationale campagne ‘Ik stop na een verkeersongeval’ voort”. Ook dit jaar zullen we in plaats van geld te doneren, helpen met hetgeen waar we goed in zijn én graag doen. Met onze tweede editie doen we er nog een schepje bovenop en werken we 12 uur!”

De inkleding van die tijd varieert naargelang de ingestuurde vraag. Think Tomorrow helpt vzw’s kosteloos op weg met een strategie voor online communicatie, voorziet passende content voor social media dragers, neemt de gebruiksvriendelijkheid en SEO van de website onder de loep, zet een webproject op, steekt de huisstijl in een nieuw digitaal jasje of bedenkt een creatieve actie.

Op de campagnewebsite http://midsummermadness.be. kunnen vzw’s zich vanaf vandaag vrijblijvend inschrijven. Daarbij kunnen ze zelf aanduiden waar ze graag verandering of verbetering zien. “Uit alle inschrijvingen worden de projecten gekozen die ons het diepst in ons hart raken en bovendien uitvoerbaar zijn binnen 12 uur. Daarnaast streven we ook naar enige diversiteit in de goede doelen,” besluit Emma Liekens.