Think Tomorrow wordt gek op 21 juni

ThinkTomorrow-midsummer

Communication / News

ThinkTomorrow-midsummer21 juni, de langste dag van het jaar, doneert Think Tomorrow dit jaar maar al te graag aan het goede doel. Het Kempische digitale bureau steekt met de campagne ‘Midsummer Madness’ de handen uit de mouwen en zal die dag tot middernacht werken om de creatieve vraagstukken van enkele vzw’s op te lossen.

"In plaats van geld te doneren willen we graag helpen met hetgeen waar we goed in zijn. Wij doneren onze kennis en creativiteit en deinzen er niet voor terug om hiervoor tot middernacht te werken,” vertelt Emma Liekens, zaakvoerster en mede-oprichtster van Think Tomorrow. “De inkleding van die tijd varieert. We helpen vzw's kosteloos op weg met een strategie voor online communicatie, voorzien passende content voor social media dragers, nemen de gebruiksvriendelijkheid en SEO van de website onder de loep, zetten een webproject op, steken de huisstijl in een nieuw digitaal jasje of bedenken een creatieve actie.”

Op de campagnewebsite ‘Midsummer Madness’ kunnen vzw’s zich vanaf vandaag vrijblijvend inschrijven. Daarbij kunnen ze zelf aanduiden waar ze graag verandering of verbetering zien. “Uit alle inschrijvingen worden de projecten gekozen die ons het diepst in ons hart raken en bovendien uitvoerbaar zijn binnen 8 uur. Daarnaast streven we ook naar enige diversiteit in de goede doelen.” 

ThinkTomorrow-midsummer

Onder het motto ‘work hard, play hard’ voorziet Think Tomorrow voor het team voldoende pauze en ontspanning. Zo zorgt het bedrijf op 21 juni voor catering en komt er een bedrijfsmasseur langs. Ook mensen die mee de handen uit de mouwen willen steken kunnen steeds contact opnemen met Think Tomorrow.