In de geest van onderling hulpbetoon heeft THINKNTALK de officiële instanties van de Stad Brussel gratis aangeboden om haar programma ter ondersteuning van de lokale handel te boosten. Overtuigd dat proximiteit en welvarendheid in de toekomst hand in hand gaan.
In overleg met de stad realiseerde THINKNTALK een reeks digitale capsules die naar de infosite voor consumenten verwijzen. Hierop vinden de Brusselaars alle inlichten over ondermeer de leveringen aan huis die de kleinhandel aanbiedt. De logische wederkeer van een samenleving waarin de hulp van buren centraal staat.
Lokaal kopen is primordiaal. Meer dan ooit. Via de sociale media weet nu elke Brusselaar hoe hij het vanuit zijn zetel moet aanpakken. Met “I shop in Brussels”. Eén telefoontje en de bestelling van om de hoek wordt aan de voordeur afgeleverd.
Credits
Sound and Motion Agency: THINKNTALK
Concept and Video: Chris Christoffels
Original Music: Philippe Ledent
Project Manager: Katia Jacques-Serres, Entreprendre-Ondernemen.Brucity
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]