THINKNTALK boost Stad Brussel voor lokale handel

In de geest van onderling hulpbetoon heeft THINKNTALK de officiële instanties van de Stad Brussel gratis aangeboden om haar programma ter ondersteuning van de lokale handel te boosten. Overtuigd dat proximiteit en welvarendheid in de toekomst hand in hand gaan.
In overleg met de stad realiseerde THINKNTALK een reeks digitale capsules die naar de infosite voor consumenten verwijzen. Hierop vinden de Brusselaars alle inlichten over ondermeer de leveringen aan huis die de kleinhandel aanbiedt. De logische wederkeer van een samenleving waarin de hulp van buren centraal staat.
Lokaal kopen is primordiaal. Meer dan ooit. Via de sociale media weet nu elke Brusselaar hoe hij het vanuit zijn zetel moet aanpakken. Met “I shop in Brussels”. Eén telefoontje en de bestelling van om de hoek wordt aan de voordeur afgeleverd.
Credits
Sound and Motion Agency: THINKNTALK
Concept and Video: Chris Christoffels
Original Music: Philippe Ledent
Project Manager: Katia Jacques-Serres, Entreprendre-Ondernemen.Brucity
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]