Tijd voor een update van je jobskills: Boondoggle voor NCOI Learning

NCOI Learning is de marktleider in opleidingen voor professionals. Boondoggle lanceert zijn tweede campagne voor NCOI Learning sinds het deze klant begin dit jaar won. De campagne gaat over dat lastige moment waarop je niet langer voor je baas kan verbergen dat je kennis toe is aan een update. De campagne is te horen en zien op radio en OLA, alsook in OLV en display banners.
Credits
Client: NCOI
Client contacts: Bart Cuylaerts & Greetje Schoenmaekers
Creatie: Sven Nijs, Wouter Vochten, Jannes Deschacht
Planning: Karine Uytterhoeven
Account: Sofie Jossart, Marko Van Dyck
Strategie: Stijn Cox, Franky Willekens
Design & Motion: Riene Reynders, Dorien Bradt, Stefaan De Vos en Arne Costeur
Long copy: Lesley Dewilde
Agency Producer: Bérengère Lurquin
Radio production: Raygun
Video production: Uncle Bob
Director : Kevin Devogele
Media: Fightclub and Zenith
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]