Tijd voor een update van je jobskills: Boondoggle voor NCOI Learning

Crea / News

NCOI Learning is de marktleider in opleidingen voor professionals. Boondoggle lanceert zijn tweede campagne voor NCOI Learning sinds het deze klant begin dit jaar won. De campagne gaat over dat lastige moment waarop je niet langer voor je baas kan verbergen dat je kennis toe is aan een update. De campagne is te horen en zien op radio en OLA, alsook in OLV en display banners.

Credits

Client: NCOI
​Client contacts: Bart Cuylaerts & Greetje Schoenmaekers
​Creatie: Sven Nijs, Wouter Vochten, Jannes Deschacht ​
​​Planning: Karine Uytterhoeven
​​Account: Sofie Jossart, Marko Van Dyck
​​Strategie: Stijn Cox, Franky Willekens
​​Design & Motion: Riene Reynders, Dorien Bradt, Stefaan De Vos en Arne Costeur
​​Long copy: Lesley Dewilde
​​Agency Producer: Bérengère Lurquin
​​Radio production: Raygun
​​Video production: Uncle Bob
​​Director : Kevin Devogele ​
​​Media: Fightclub and Zenith