NCOI Learning is de marktleider in opleidingen voor professionals. Boondoggle lanceert zijn tweede campagne voor NCOI Learning sinds het deze klant begin dit jaar won. De campagne gaat over dat lastige moment waarop je niet langer voor je baas kan verbergen dat je kennis toe is aan een update. De campagne is te horen en zien op radio en OLA, alsook in OLV en display banners.
Credits
Client: NCOI
Client contacts: Bart Cuylaerts & Greetje Schoenmaekers
Creatie: Sven Nijs, Wouter Vochten, Jannes Deschacht
Planning: Karine Uytterhoeven
Account: Sofie Jossart, Marko Van Dyck
Strategie: Stijn Cox, Franky Willekens
Design & Motion: Riene Reynders, Dorien Bradt, Stefaan De Vos en Arne Costeur
Long copy: Lesley Dewilde
Agency Producer: Bérengère Lurquin
Radio production: Raygun
Video production: Uncle Bob
Director : Kevin Devogele
Media: Fightclub and Zenith
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]