Tijd voor Plan B?

Deeleconomie, uberisatie, alternatieve mobiliteit, nieuwe content, nieuwe media, nieuwe oplossingen: ook de wereld van de communicatie en de reclame ontsnapt niet aan de nieuwste maatschappelijke ontwikkelingen. En dus is er Plan B, een nieuw communicatiebureau opgericht door Manuella Damiens en Gauthier De Jonghe met uitvalsbasis in het Waals-Brabantse Genval.

Manuella Damiens
Manuella Damiens heeft twintig jaar ervaring als journaliste (diensthoofd bij Le Soir, adjunct-hoofdredacteur bij Elle), scenarioschrijver en regisseur (reclame en film), Gauthier De Jonghe mag bogen op 18 jaar ervaring in communicatie-, media- en creatieve strategie bij Y&R en vervolgens Space. Nu voegen ze hun kennis en ervaring samen in Plan B Alternative Agency.

Gauthier De Jonghe
Plan B wil op een andere manier aan reclame doen, door anders te denken, door anders te produceren en door nieuwe initiatieven voor te stellen. Plan B mikt daarom bij voorkeur op bedrijven en merken die zelf vernieuwend zijn in hun sector. Maar Plan B is tezelfdertijd een ethisch project, zeggen de initiatiefnemers. Wat we ons daarbij moeten voorstellen, maken ze over enkele weken bekend.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]