Tijden veranderen voor Brocom en AddRetail
De tijden veranderen, maar dat geldt evenzeer voor onze levens en onze gedragingen. Denk maar aan mobiliteit, klimaat, gezin, pensioen, zaken... En hoe ga je rustig om met al deze situaties? Door de makelaarsreflex aan te nemen! Na de bekendmakingscampagne #ElkZijnVak van 2021 willen Brocom en AddRetail dit jaar een gedragsverandering teweegbrengen en de makelaarsreflex verduurzamen. Met hun nieuwe campagne ‘Tijden veranderen’ roepen ze de Belgen op om zich actief en positief op te stellen en de rol en expertise van ‘Je Makelaar’ naar waarde te blijven schatten.
Een bedenking? Een vraag? Ben ik goed verzekerd? Even checken met mijn verzekeringsmakelaar, ‘t is zijn vak! Deze dynamische, moderne en toekomstgerichte aanpak brengt de verzekeringsmakelaar dichter bij de klant. Voor elke situatie, voor elk moment in je leven biedt hij de geknipte oplossing en advies op maat. ‘Je makelaar’ staat dicht bij zijn klanten en staat hen bij elke verandering bij. Niet alleen fysiek maar ook via alle digitale kanalen. Het mediaplan omvat impactvolle media zoals radio en televisie, voor extra bekendheid, en doelgerichte digitale media zoals de sociale netwerken, voor meer verkeer naar de website. En dat steeg vorig jaar met 50%.
Elke maand van het jaar staan er ook nog themacampagnes gepland die alle verzekeringsdomeinen (leven en niet-leven) voor alle segmenten behandelen. De eerste in de reeks, ‘Tijden veranderen’, ging van start in januari en heeft als thema mobiliteit. Deze maandelijkse campagnes worden ook digitaal gevoerd en moedigen potentiële klanten aan om contact op te nemen via de website makelaarinverzekeringen.be. Ze maken deel uit van het marketingpack van de verzekeringsmakelaars.