Tijs Vrolix versterkt het team van Intracto

News / People

Tijs Vrolix versterkt het team van Intracto als strateeg. Daar zal hij zowel voor als achter de schermen ingezet worden vanuit zijn brede ervaring in design en marketing. 

Na passages bij Boondoggle en Fjord koos Tijs Vrolix ervoor om zelfstandig projecten aan te nemen als customer experience strategist. Dit voor bedrijven zoals VRT, Hello Bank!, Engie en Proximus. Hij werkte ook voor agencies als Sue Amsterdam, Emakina en Accenture, maar kiest nu voor Intracto als vaste partner.

“Intracto is steeds meer aan het groeien naar referentie-agency. Ze nemen steeds doelgerichte volgende stappen die getuigen van voortschrijdend inzicht,” verduidelijkt Vrolix. “Om die inzichten in de toekomst nog concreter en krachtiger te maken, zet ik graag mijn schouders achter dit project. Cases die opvallen qua impact en gebruiksvriendelijkheid: daarvoor mogen de klanten van Intracto voortaan ook naar mij kijken.”

Tom Van Mierlo, strateeg bij Intracto, ziet Tijs Vrolix graag komen: “Als ik eerlijk ben, heeft Tijs altijd op onze radar gestaan. Hij staat al jaren synoniem voor een slimme aanpak met een sterk oog op design. Als je kijkt naar tal van bankensites en zelfs pure e-commerce sites, dan liggen er nog zoveel mogelijkheden om met kleine en grote ingrepen gigantisch impactvolle verbeteringen te doen. We zijn dan ook heel vrolijk met de komst van Tijs.”