TikTok maakt kennis met Bosch Home Appliances

Crea / News

Bosch Home Appliances lanceert samen met Publicis Groupe Belgium een influencercampagne op TikTok, waarbij een stofzuiger - de Bosch Unlimited 8 Gen 2 - in de spotlight wordt gezet. Het doel was om het potentieel van dit platform te verkennen, met twee verschillende creatieve benaderingen. De ene, in lijn met de #LikeABosch state of mind, liet @AverageRob en zijn broer @ArnoTheKid racen (zie foto). De tweede, een duik in de CleanTok-subcultuur, liet @ItsMiLifestyle een schoonmaakhack delen met haar community.

Het merk is er in geslaagd om jongeren te bereiken waar ze graag zijn, en precies op de manier waarop ze graag content consumeren. Door de krachten te bundelen met de strategische en creatieve sterktes van Publicis Groupe en door de makers content te laten maken in hun eigen gekende stijl, heeft Bosch laten zien dat ze de regels van TikTok begrijpen: authentieke verhalen zorgen voor authentieke engagement. En de comments, die spreken voor zich. 

Watch and enjoy!

@averagerob https://www.tiktok.com/@averagerob/video/7093547967893785862

@arnothekid https://www.tiktok.com/@arnothekid/video/7093550859627269382

@Itsmilifestyle https://www.tiktok.com/@itsmilifestyle/video/7094643978250849541 

CREDITS

Client: BOSCH Belgium -Robbert Verbruggen, Marie Hereman 

Content Strategist: Christina Goosdeel

Creative Director: Lode Vochten

Content Leads: Maarten Van Herck, Joyce Poelmans

Sr Creative & Content Creator: Jeroen Van Laethem

Digital Business & Operations Director: Emily Olaerts

Content Project Manager: Kwinten Rummens

Content Creators: @averagerob @arnothekid @Itsmilifestyle