Bosch Home Appliances lanceert samen met Publicis Groupe Belgium een influencercampagne op TikTok, waarbij een stofzuiger - de Bosch Unlimited 8 Gen 2 - in de spotlight wordt gezet. Het doel was om het potentieel van dit platform te verkennen, met twee verschillende creatieve benaderingen. De ene, in lijn met de #LikeABosch state of mind, liet @AverageRob en zijn broer @ArnoTheKid racen (zie foto). De tweede, een duik in de CleanTok-subcultuur, liet @ItsMiLifestyle een schoonmaakhack delen met haar community.
Het merk is er in geslaagd om jongeren te bereiken waar ze graag zijn, en precies op de manier waarop ze graag content consumeren. Door de krachten te bundelen met de strategische en creatieve sterktes van Publicis Groupe en door de makers content te laten maken in hun eigen gekende stijl, heeft Bosch laten zien dat ze de regels van TikTok begrijpen: authentieke verhalen zorgen voor authentieke engagement. En de comments, die spreken voor zich.
Watch and enjoy!
@averagerob https://www.tiktok.com/@averagerob/video/7093547967893785862
@arnothekid https://www.tiktok.com/@arnothekid/video/7093550859627269382
@Itsmilifestyle https://www.tiktok.com/@itsmilifestyle/video/7094643978250849541
CREDITS
Client: BOSCH Belgium -Robbert Verbruggen, Marie Hereman
Content Strategist: Christina Goosdeel
Creative Director: Lode Vochten
Content Leads: Maarten Van Herck, Joyce Poelmans
Sr Creative & Content Creator: Jeroen Van Laethem
Digital Business & Operations Director: Emily Olaerts
Content Project Manager: Kwinten Rummens
Content Creators: @averagerob @arnothekid @Itsmilifestyle
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]