Tim Moriën (31), tot nu opleidingscoördinator van de afstudeerrichting Marketing aan de Thomas More-hogeschool in Mechelen, ruilt in maart het onderwijs weer in voor de privésector. Na eerder zes jaar voor uitgeverij Lannoo te werken, komt hij als marketingmanager BE/NL binnen bij Acco, zowel voor de uitgeverij, de drukkerij als de boekhandels. “Een pijnlijk afscheid van het onderwijs en van mijn opleidingen, maar een logische en spannende volgende stap in mijn carrière”, zegt Moriën. “Mijn prioriteit is nu om zo snel mogelijk een opvolger te vinden en klaar te stomen. Zowel voor Marketing, met specialisaties in Digital, Sport en Fashion, als voor Automotive Management.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]