Tim Moriën (31), tot nu opleidingscoördinator van de afstudeerrichting Marketing aan de Thomas More-hogeschool in Mechelen, ruilt in maart het onderwijs weer in voor de privésector. Na eerder zes jaar voor uitgeverij Lannoo te werken, komt hij als marketingmanager BE/NL binnen bij Acco, zowel voor de uitgeverij, de drukkerij als de boekhandels. “Een pijnlijk afscheid van het onderwijs en van mijn opleidingen, maar een logische en spannende volgende stap in mijn carrière”, zegt Moriën. “Mijn prioriteit is nu om zo snel mogelijk een opvolger te vinden en klaar te stomen. Zowel voor Marketing, met specialisaties in Digital, Sport en Fashion, als voor Automotive Management.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]