Tim Moriën (31), tot nu opleidingscoördinator van de afstudeerrichting Marketing aan de Thomas More-hogeschool in Mechelen, ruilt in maart het onderwijs weer in voor de privésector. Na eerder zes jaar voor uitgeverij Lannoo te werken, komt hij als marketingmanager BE/NL binnen bij Acco, zowel voor de uitgeverij, de drukkerij als de boekhandels. “Een pijnlijk afscheid van het onderwijs en van mijn opleidingen, maar een logische en spannende volgende stap in mijn carrière”, zegt Moriën. “Mijn prioriteit is nu om zo snel mogelijk een opvolger te vinden en klaar te stomen. Zowel voor Marketing, met specialisaties in Digital, Sport en Fashion, als voor Automotive Management.”
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Director bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]