Kantar gaf zichzelf én de twaalf operationele submerken een nieuwe corporate identity. Dat heeft gevolgen voor TNS Belgium: we hebben het voortaan over Kantar TNS Belgium. De nieuwe merkidentiteit wordt de komende maanden intern en extern uitgerold. En dat omhelst een nieuwe tagline: 'Inspiration for an extraordinary world'.
De nieuwe identiteit is meer dan een cosmetische ingreep. Kantar wil de operationele merken meer laten samenwerken en de gewonnen insights kunnen zo beter worden gedeeld met de klanten van het onderzoeksbureau. Internationaal wordt er ook naar synergie gekeken op het vlak van HR, diensten en IT.
Tezelfdertijd worden ook nieuwe merken uitgerold, zoals Kantar Public (expertise rond overheidsbeleid) en Kantar Consulting (met een breder aanbod van marketing & sales consulting solutions).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]