TNS wordt Kantar TNS
Kantar gaf zichzelf én de twaalf operationele submerken een nieuwe corporate identity. Dat heeft gevolgen voor TNS Belgium: we hebben het voortaan over Kantar TNS Belgium. De nieuwe merkidentiteit wordt de komende maanden intern en extern uitgerold. En dat omhelst een nieuwe tagline: 'Inspiration for an extraordinary world'.
De nieuwe identiteit is meer dan een cosmetische ingreep. Kantar wil de operationele merken meer laten samenwerken en de gewonnen insights kunnen zo beter worden gedeeld met de klanten van het onderzoeksbureau. Internationaal wordt er ook naar synergie gekeken op het vlak van HR, diensten en IT.
Tezelfdertijd worden ook nieuwe merken uitgerold, zoals Kantar Public (expertise rond overheidsbeleid) en Kantar Consulting (met een breder aanbod van marketing & sales consulting solutions).
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]