TNS wordt Kantar TNS

Kantar gaf zichzelf én de twaalf operationele submerken een nieuwe corporate identity. Dat heeft gevolgen voor TNS Belgium: we hebben het voortaan over Kantar TNS Belgium. De nieuwe merkidentiteit wordt de komende maanden intern en extern uitgerold. En dat omhelst een nieuwe tagline: 'Inspiration for an extraordinary world'.
De nieuwe identiteit is meer dan een cosmetische ingreep. Kantar wil de operationele merken meer laten samenwerken en de gewonnen insights kunnen zo beter worden gedeeld met de klanten van het onderzoeksbureau. Internationaal wordt er ook naar synergie gekeken op het vlak van HR, diensten en IT.
Tezelfdertijd worden ook nieuwe merken uitgerold, zoals Kantar Public (expertise rond overheidsbeleid) en Kantar Consulting (met een breder aanbod van marketing & sales consulting solutions).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]