Today laat zich verrassen

Design / News

srprs-typography@2xWe hadden het er gisteren al even over, vandaag krijgt u nog wat meer informatie. Het ambitieuze srprs.me (spreek uit: surprise me) werd opgericht in 2014 met als doel mensen hun eigen onbevangenheid te laten herontdekken. Srprs.me stuurt je op een gepersonaliseerde citytrip zonder dat je je bestemming vooraf kent. Die kom je pas te weten in de vertrekhal van de luchthaven. Of nadat je al vele kilometers gereden hebt, als je voor een autoreis kiest.Scratchcard_4_inside srprs Scratchcard_4_front_sticker srprs
De start-up is intussen uitgegroeid tot een team van 65 medewerkers en is actief in 4 landen (Nederland, België, UK en Ierland). Het bedrijf had bijgevolg nood aan een partner om z'n purpose te helpen definiëren, en samen te bouwen aan een consistente merkidentiteit en een internationaal vertaalbaar merkverhaal. Hiervoor rekent het merk zowel visueel als verbaal op de brandingspecialisten van Today, die ook al voor o.m. VRT NWS, BASE en Materialise diepgaande brandingtrajecten uitwerkten. Raymond Klompsma, mede-oprichter van srprs.me: 'Ik heb een jaar lang en tot in New York gezocht om het branding agency te vinden waarmee het helemaal klikte. Ik vermoed dat het Belgische surrealisme zeer goed matcht met de ietwat gekke positiviteit die wij met srprs.me willen uitstralen. Today laat merkstrategie, tone-of-voice en visuele identiteit supermooi op elkaar aansluiten.'Giftcard_back Giftcard_front_close Giftcard_front_far_sticker
Today is een branding bureau met meer dan 10 jaar ervaring voor zowel internationale als lokale klanten. De focus ligt vooral op strategische merktrajecten, branding & design. Het resultaat van deze opdracht is vanaf nu te zien op de vernieuwde website srprs.me.