Toerisme Knokke-Heist en Head Office al 30 nummers samen

Crea / Media / News

KH-hoofdbeeld

Al sinds de eerste uitgave nu 7,5 jaar geleden, slaan Head Office en de dienst Toerisme van Knokke-Heist de handen ineen om het KH-magazine te realiseren. "Ons KH lifestyle magazine speelt in op de behoeften van onze klanten. De duizenden genieters van een 2e verblijf worden zo gemotiveerd om hier tijdens hun vakantie en weekends te shoppen en te genieten van de rust, zon, zee, strand, terrasjes, natuur. Tegelijk worden onze inwoners telkens weer verrast door de mooie verhalen uit hun eigen omgeving," aldus schepen van Toerisme Anthony Wittesaele.KH-01

Vier keer per jaar wordt het magazine verdeeld onder inwoners, mensen met een tweede verblijf in Knokke-Heist en bezoekers van het bureau Toerisme Knokke-Heist. Zo komt de juiste content bij de juiste lezers terecht, via een kwalitatief hoogstaande drager. Met het KH-magazine wordt aangetoond dat printcontent zijn eigen unieke rol kan vervullen in een overtuigende contentstrategie omwille van de high-end look&feel, de tactiele ervaring en het blijvende karakter.

Voor de bijzondere 30ste editie worden 30 opvallende portretten gebracht van zowel lokale helden als mensen die hun hart verloren hebben aan de gemeente. Hiervoor werd in zee gegaan met fotograaf Johannes Vande Voorde, die eerder al werkte voor De Morgen, De Standaard, De New York Times,…  Het absolute pronkstuk is zijn shoot met Mike Love, Bruce Johnston en Jeffrey Foskett van the Beach Boys die vertellen over hun legendarische Knokse concert van 30 jaar geleden.
KH-02