Toerisme Oost-Vlaanderen en Hurae hebben het voor jou

Crea / News

Creatief bureau Hurae won eerder dit jaar de pitch van Toerisme Oost-Vlaanderen. De komende drie jaar zal het bureau als lead agency campagnes ontwikkelen voor Routen, het fiets- en wandelnetwerk.

We hebben het voor jou

Centraal in de strategie van Hurae staat de nieuwe slogan ‘We hebben het voor jou’, waarmee Toerisme Oost-Vlaanderen het uitgebreide aanbod weet te koppelen aan een positieve boodschap voor de toeristen en inwoners van Oost-Vlaanderen. Dat aanbod kan verder afgestemd worden op de persoonlijke voorkeur van de fietsers en wandelaars. Of je nu zin hebt in een stevige fietstocht met veel hoogtemeters of een rustige wandeling langs het water en vele terrasjes: Routen heeft het voor jou.

Communicatie

Hurae ontwikkelde onder meer een social media campagne, radiospots (versie 1, versie 2, versie 3), video’s, print advertenties, posters en communicatie op bussen. Daarnaast wordt ook samengewerkt met influencers en creatief talent om de routes onder de aandacht te brengen.

“Geweldig dat ook de toeristische sector de weg naar Hurae vindt. De voorbije jaren konden we onze expertise en creativiteit reeds inzetten voor onder andere Sunweb, Knokke-Heist, Oostende en Kortrijk. We zijn dan ook blij dat we samen met het team van Toerisme Oost-Vlaanderen de lijnen kunnen uitzetten om de vele mooie kanten van de provincie te laten ontdekken,” vertelt Sam Sisk van Hurae. Met de nieuwe slogan (‘We hebben het voor jou’) laden we het ruime aanbod emotioneel op. De inwoners en toeristen staan daarbij centraal in de beleving en de communicatie. Uit de eerste resultaten na de zomercampagne blijkt die boodschap goed aan te slaan bij het publiek.”

Credits