Tom Boonen & Co shoppen bij Lidl

Warenhuisketen Lidl prijkt vanaf januari 2016 op alle shirts en broeken van de wielerformatie Team Etixx – Quick-Step Cycling. De Belgische retailer gaat een sponsorovereenkomst aan voor twee jaar. Dat maken winkelketen en ploeg bekend. Het gekende geel-blauw-rode logo vindt u vanaf volgend seizoen op de kledij van onder meer Tom Boonen, Tony Martin en Zdenek Štybar.
"Team Etixx – Quick-Step Cycling is één van de grootste wielerploegen ter wereld. Met deze samenwerking willen wij, via het wielrennen en de ploeg, onze boodschap van Lidl als de versdiscounter van België en als leverancier van goede voeding nog verder verspreiden," legt inkoop- en marketingdirecteur van Lidl Jeroen Bal uit. De samenwerking is goed nieuws voor het wielrennen, dat met de komst van de grootste Europese supermarktketen een nieuwe financiële injectie krijgt. Lidl telt bijna 10.000 winkels, verspreid over 26 landen in Europa. In 2018 wil de winkelketen haar eerste vestigingen in de VS openen. Bal: "In de eerste plaats is dit een samenwerking vanuit Lidl België, maar uiteraard gaan we dit platform aanbieden aan alle andere landen. Het wielrennen en Team Etixx-Quickstep Cycling zijn ook buiten onze landsgrenzen ontzettend populair."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]