Na 13 jaar BBDO verlaat Tom de Block het copyteam rond Henny van Gerwen en begint hij deze maand als senior copywriter bij These Days in Antwerpen.
Henny van Gerwen, BBDO: “Een rots in de branding, meester in word play, specialist in verfijnde b2b-copy: hoeven we eigenlijk nog uit te leggen waarom we Tom de Block gaan missen?”
Werner Van Reck, These Days: “Een rots in de branding, meester in word play, specialist in verfijnde b2b-copy: hoeven we eigenlijk nog uit te leggen waarom we zo blij zijn met Tom de Block?”
Tom de Block begon zijn loopbaan als copy in team en won met BBDO tal van prijzen, waaronder twee Cannes Lions. Als long copy specialiseerde hij zich de voorbije jaren in b2b en ‘responsgerichte’ communicatie, met een bijzondere voorliefde voor de automotive sector. Bij These Days zal hij werken voor klanten als Telenet, Pioneer, Mazda, VAB, Media Markt, Bel Fromageries en Child Focus.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]