Averbode verwelkomt Tom Moons

Uitgeverij Averbode, educatieve uitgever wereldberoemd voor merken Doremi, Zonneland en Vlaamse filmpjes, verwelkomt Tom Moons als directeur marketing en innovatie. Daar ontmoet hij opnieuw CEO Barbara Vangheluwe, na een eerdere samenwerking bij reclamebureau Ogilvy (voor Proximus). Tom Moons zette zijn carrière na Ogilvy verder uit in de reclamewereld als account director (o.a. DDB en FamousGrey). In 2009 maakt hij vanuit een persoonlijke en familiale motivatie de overstap naar SOS Kinderdorpen. Hij bouwde succesvol mee de fondsenwerving en communicatie uit van de Belgische organisatie, en leidde campagnes voor de internationale organisatie. Nu, 10 jaar later, maakt hij de overstap naar Uitgeverij Averbode. Tom Moons: ”Uitgeverij Averbode is een huis van vertrouwen, met kwalitatief sterke producten en met een sterke impact op de leefwereld van kinderen. Dat was een belangrijke drijfveer bij de overstap. Meebouwen aan de toekomst van dit bedrijf en dus de toekomst van een generatie, beide in een snel evoluerende wereld, is dan ook een fantastische uitdaging waar ik graag aan meewerk.”

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


