Averbode verwelkomt Tom Moons

Uitgeverij Averbode, educatieve uitgever wereldberoemd voor merken Doremi, Zonneland en Vlaamse filmpjes, verwelkomt Tom Moons als directeur marketing en innovatie. Daar ontmoet hij opnieuw CEO Barbara Vangheluwe, na een eerdere samenwerking bij reclamebureau Ogilvy (voor Proximus). Tom Moons zette zijn carrière na Ogilvy verder uit in de reclamewereld als account director (o.a. DDB en FamousGrey). In 2009 maakt hij vanuit een persoonlijke en familiale motivatie de overstap naar SOS Kinderdorpen. Hij bouwde succesvol mee de fondsenwerving en communicatie uit van de Belgische organisatie, en leidde campagnes voor de internationale organisatie. Nu, 10 jaar later, maakt hij de overstap naar Uitgeverij Averbode. Tom Moons: ”Uitgeverij Averbode is een huis van vertrouwen, met kwalitatief sterke producten en met een sterke impact op de leefwereld van kinderen. Dat was een belangrijke drijfveer bij de overstap. Meebouwen aan de toekomst van dit bedrijf en dus de toekomst van een generatie, beide in een snel evoluerende wereld, is dan ook een fantastische uitdaging waar ik graag aan meewerk.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]