Averbode verwelkomt Tom Moons
Uitgeverij Averbode, educatieve uitgever wereldberoemd voor merken Doremi, Zonneland en Vlaamse filmpjes, verwelkomt Tom Moons als directeur marketing en innovatie. Daar ontmoet hij opnieuw CEO Barbara Vangheluwe, na een eerdere samenwerking bij reclamebureau Ogilvy (voor Proximus). Tom Moons zette zijn carrière na Ogilvy verder uit in de reclamewereld als account director (o.a. DDB en FamousGrey). In 2009 maakt hij vanuit een persoonlijke en familiale motivatie de overstap naar SOS Kinderdorpen. Hij bouwde succesvol mee de fondsenwerving en communicatie uit van de Belgische organisatie, en leidde campagnes voor de internationale organisatie. Nu, 10 jaar later, maakt hij de overstap naar Uitgeverij Averbode. Tom Moons: ”Uitgeverij Averbode is een huis van vertrouwen, met kwalitatief sterke producten en met een sterke impact op de leefwereld van kinderen. Dat was een belangrijke drijfveer bij de overstap. Meebouwen aan de toekomst van dit bedrijf en dus de toekomst van een generatie, beide in een snel evoluerende wereld, is dan ook een fantastische uitdaging waar ik graag aan meewerk.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]