Averbode verwelkomt Tom Moons

News / People

Tom MoonsUitgeverij Averbode, educatieve uitgever wereldberoemd voor merken Doremi, Zonneland en Vlaamse filmpjes, verwelkomt Tom Moons als directeur marketing en innovatie. Daar ontmoet hij opnieuw CEO Barbara Vangheluwe, na een eerdere samenwerking bij reclamebureau Ogilvy (voor Proximus). Tom Moons zette zijn carrière na Ogilvy verder uit in de reclamewereld als account director (o.a. DDB en FamousGrey). In 2009 maakt hij vanuit een persoonlijke en familiale motivatie de overstap naar SOS Kinderdorpen. Hij bouwde succesvol mee de fondsenwerving en communicatie uit van de Belgische organisatie, en leidde campagnes voor de internationale organisatie.  Nu, 10 jaar later, maakt hij de overstap naar Uitgeverij Averbode. Tom Moons: ”Uitgeverij Averbode is een huis van vertrouwen, met kwalitatief sterke producten en met een sterke impact op de leefwereld van kinderen. Dat was een belangrijke drijfveer bij de overstap. Meebouwen aan de toekomst van dit bedrijf en dus de toekomst van een generatie, beide in een snel evoluerende wereld, is dan ook een fantastische uitdaging waar ik graag aan meewerk.”