Tom Muyllaert en Lieven Degrauwe naar Authority

News / People

tom muyllaert

Tom Muyllaert


Authority kreeg een rebranding en daar horen ook enkele opvallende aanwinsten bij. Per 1 januari 2019 trad Tom Muyllaert toe tot het managementteam van Authority als digital service manager. Hij zal de dagelijkse leiding nemen over de digital consultants van het bureau en in samenwerking met de projectmanagers de kwaliteit en efficiëntie van de dienstverlening garanderen en verder maximaliseren. Naast de aansturing van zijn team zal hij zich toeleggen op het verder professionaliseren en uitdiepen van de dienstverlening. Tom Muyllaert en Authority zijn geen onbekenden voor elkaar. Tom Muyllaert werkte in 2007 al samen met Alexander Schmitt (CEO Authority) bij iProspect als collega SEO consultant. Na zijn passage bij iProspect werkte Tom Muyllaert o.a. bij The Reference, gaf hij les aan STIMA (nu BAM) en beheerde hij als manager digital marketing alle digitale kanalen van Brico, Brico City & Plan-it. Als laatste opdracht voor zijn start bij Authority begeleidde hij tijdelijk de digitale transformatie van Miele België.
Lieven Degrauwe

Lieven Degrauwe


Per 15 januari kwam ook Lieven Degrauwe aan boord bij Authority, als freelance consultant. Hij zal als senior UX/UI designer bijdragen aan het optimaliseren van de webplatformen van de klanten om de gebruiksvriendelijkheid, performantie en uiteindelijke conversie te maximaliseren. Lieven Degrauwer werkte in het verleden als creative director voor Frucon2, waar hij o.a. de e-shop van JBC onder handen nam. Hij werkte ook voor gerenommeerde merken als Neuhaus.