Tom Waes wil u iets vragen
Meer dan ooit wil outdoorspecialist A.S.Adventure de verhalen uit het A.S.Magazine ook naast het papier laten verderleven. En wie kan hen daar beter bij helpen dan dé ambassadeur van het buitenleven, Tom Waes? In een opmerkelijke video-oproep breit de huisavonturier van Eén een mooi verlengstukje aan het interview dat in de 34e editie van A.S.Magazine verschijnt. Met dank aan Head Office voor de strategie, het concept en de uitvoering.
Een uitgekiende mix van inspiratie en expertise, in een bijzonder fraai kleedje gegoten. Dat is kort samengevat de kracht van A.S.Magazine, een meer dan mooi extraatje dat Head Office voor de trouwe klanten van A.S.Adventure ontwikkelde. Dat dit hoogwaardige magazine in de smaak valt, bewees haar nominatie voor de Content Cuckoo Awards 2016 al. Maar bij A.S.Adventure gaan ze nog een stapje verder. Want de verhalen uit A.S.Magazine eindigen niet wanneer je de laatste bladzijde omslaat.
Sinds 2009 groeien de print en online content bij A.S. Adventure steeds vaker naar elkaar toe. Door extra content te creëren die voortborduurt op de artikels uit het magazine en deze te verspreiden via de diverse eigen kanalen van A.S.Adventure, slaagt Head Office erin de verhalen ook buiten het magazine te laten verder leven. Hetzij via de 43 winkels – zowel in print als online – hetzij via de sociale media en de online newsletters.
https://www.youtube.com/watch?v=Fg2N7CzPCbk