De Global Effie Awards bekronen campagnes die hun effectiviteit bewezenhebbenin meerdere continenten (multi-region) of in de Best Of the Best-categorie. Tomas Sweertvaegher (Strategy Director LDV United) zal dit jaar deel uitmaken van Best Of the Best jury.
In de multi-region categorie strijden campagnes die in minstens vier landen en twee continenten werden uitgerold. Voor de Best Of the Best-categorie komen enkel campagnes in aanmerking die nationaal of regionaal in 2019 of 2020 een gouden Effie hebben behaald. Tomas Sweertvaegher zetelde hiervoor al drie keer (2017, 2019 en 2020) in de jury van Euro Effies Awards, waar hij inzendingen uit heel Europa beoordeelde op hun effectiviteit.
LDV United maakt overigens kans op een Global Effie Award in de Best of the Best-categorie met twee Special Olympics-inzendingen: de Dare To Sponsor-case (gouden Belgische Effie in 2019) en de Play Unified-case (3 keer goud bij EuroEffie 2019). De Global Effie Awards jurering zal dit jaar volledig digitaal plaatsvinden. Voor het eerst zal ook één Iridium Effie worden uitgereikt die gaat naar de meest effectieve campagne wereldwijd.
Meer info: https://www.effie.org/program/partner/global-best-of-the-best

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








