De Global Effie Awards bekronen campagnes die hun effectiviteit bewezenhebbenin meerdere continenten (multi-region) of in de Best Of the Best-categorie. Tomas Sweertvaegher (Strategy Director LDV United) zal dit jaar deel uitmaken van Best Of the Best jury.
In de multi-region categorie strijden campagnes die in minstens vier landen en twee continenten werden uitgerold. Voor de Best Of the Best-categorie komen enkel campagnes in aanmerking die nationaal of regionaal in 2019 of 2020 een gouden Effie hebben behaald. Tomas Sweertvaegher zetelde hiervoor al drie keer (2017, 2019 en 2020) in de jury van Euro Effies Awards, waar hij inzendingen uit heel Europa beoordeelde op hun effectiviteit.
LDV United maakt overigens kans op een Global Effie Award in de Best of the Best-categorie met twee Special Olympics-inzendingen: de Dare To Sponsor-case (gouden Belgische Effie in 2019) en de Play Unified-case (3 keer goud bij EuroEffie 2019). De Global Effie Awards jurering zal dit jaar volledig digitaal plaatsvinden. Voor het eerst zal ook één Iridium Effie worden uitgereikt die gaat naar de meest effectieve campagne wereldwijd.
Meer info: https://www.effie.org/program/partner/global-best-of-the-best
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]