De Global Effie Awards bekronen campagnes die hun effectiviteit bewezenhebbenin meerdere continenten (multi-region) of in de Best Of the Best-categorie. Tomas Sweertvaegher (Strategy Director LDV United) zal dit jaar deel uitmaken van Best Of the Best jury.
In de multi-region categorie strijden campagnes die in minstens vier landen en twee continenten werden uitgerold. Voor de Best Of the Best-categorie komen enkel campagnes in aanmerking die nationaal of regionaal in 2019 of 2020 een gouden Effie hebben behaald. Tomas Sweertvaegher zetelde hiervoor al drie keer (2017, 2019 en 2020) in de jury van Euro Effies Awards, waar hij inzendingen uit heel Europa beoordeelde op hun effectiviteit.
LDV United maakt overigens kans op een Global Effie Award in de Best of the Best-categorie met twee Special Olympics-inzendingen: de Dare To Sponsor-case (gouden Belgische Effie in 2019) en de Play Unified-case (3 keer goud bij EuroEffie 2019). De Global Effie Awards jurering zal dit jaar volledig digitaal plaatsvinden. Voor het eerst zal ook één Iridium Effie worden uitgereikt die gaat naar de meest effectieve campagne wereldwijd.
Meer info: https://www.effie.org/program/partner/global-best-of-the-best
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]