Tomas Sweertvaegher, strategisch directeur bij Springbok, vertegenwoordigt als enige jurylid een Belgisch bureau bij de WARC Effectiveness Awards in de categorieën Instant Impact en Long-term Growth (in totaal zijn er elf categorieën). De voltallige jury is deze week bekendgemaakt. De met vijftien Effies bekroonde strateeg en ervaren jurylid laat weten: "Ik voel me zeer vereerd om als enige Belgische jurylid de Belgische creatieve sector te vertegenwoordigen bij de toonaangevende WARC Effectiveness Awards. Het is een geweldige kans om samen te werken met een panel van experts uit de industrie en de beste campagnes te beoordelen die echte impact hebben gehad op lange termijn groei. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan deze internationale erkenning van creativiteit en effectiviteit." Als strategisch directeur bij het brandtech bureau Springbok, dat opereert op het snijvlak van purpose, tech en creativiteit, richt Sweertvaegher zich op het ontwikkelen van effectieve merkcommunicatie, gedragsverandering en prestatiegerichte strategieën voor een breed scala aan nationale en internationale klanten.
Maar opgelet: er kreeg een tweede Belg een plekje in die mooie jury: Tom Theys maakt deel uit van de jury van de Brand Purpose-categorie. Niet namens een Belgisch bureau, maar wel namens zijn werkgever FCB Global. Dubbele Belgische pret dus bij WARC. Tom Theys is EVP, Global Strategy Director bij FCB Global.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]