Tom&Co versterkt management met Maud Leschevin

News / People

Maud Leschevin chief customer officer@tom&coOp 1 februari treedt Maud Leschevin in dienst als chief customer officer bij Tom&Co, de grootste Belgische dierenspeciaalzaak. De voormalige chief commercial officer van Standaard Boekhandel en general manager van CLUB kiest voor een nieuwe uitdaging: ze blijft in de detailhandel, een sector waar haar hart ligt.
Maud Leschevin bekleedde de voorbije twintig jaar verschillende toonaangevende posities in de marketingsector voor bekende bedrijven op de Belgische markt zoals Unilever, Carrefour en Standaard Boekhandel. Zo wist ze het merk CLUB nieuw leven in te blazen, leidde ze de integratie van CLUB in Standaard Boekhandel in goede banen en stond ze de voorbije jaren aan het hoofd van de verkoopteams van beide bedrijven. Bij Tom&Co zal Maud Leschevin verantwoordelijk zijn voor de coördinatie binnen de groep van de marketing, de netwerkuitbreiding, de verkoop en digitale strategie. Maud Leschevin verwoordt het zo: « Een cyclus loopt ten einde en de tijd is rijp om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Tom&Co positioneren als specialist en het merk optillen naar een emotioneler niveau – het zijn uitdagingen die ik graag aanga. Een ondernemersstructuur waarin men moeiteloos overgaat van het strategische naar het operationele en waar er veel menselijk contact is, spreekt mij bovendien erg aan. »