Het Laatste Nieuws biedt zijn lezers binnenkort een uniek sportabonnement aan. Wie zich abonneert krijgt elke maandag de papieren krant, elke dag de digitale sportkrant en wanneer hij maar wil achtergrondnieuws op HLN.be/sportplus. Reclamebureau These Days creëerde voor de nieuwe formule een lanceringscampagne onder de noemer 'Topsport verdient topjournalistiek'.
De campagne laat zien hoe de journalisten en columnisten van HLN zich, net als topsporters, onderscheiden door hun inzet, inzicht en talent. Jan Mulder, voetballer en huidig columnist van de krant, is de stem en ster van de campagne, maar ook andere sportjournalisten spelen een belangrijke rol. De campagne zal lopen op tv en in de cinema, maar ook op radio, in magazines, outdoor en via online en sociale media zal de lancering te zien zijn.
Credits :
- Client : Het Laatste Nieuws
- Contacts : Inge Debremaeker, Pascale Coppens, Annelies Degens
- Agency : These Days
- Account Team : Veroniek Hesters, Joke Tersago
- CD : Sam De Volder, Werner Van Reck
- Creation : Tomas Van Loon
- Creation : Pieter De Lange
- Creation: Joeri Quinet
- Creation: Bram Van Looveren
- Design: Dorien Wendelen, Jeroen Michiels
- Strategy : Nicolas Moerman
- TD producer: Bruno Dejonghe
- Production tv: Caviar
- Sound: Sonicville
- Production radio: Raygun
- Online movie: AAP
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]