Het Laatste Nieuws biedt zijn lezers binnenkort een uniek sportabonnement aan. Wie zich abonneert krijgt elke maandag de papieren krant, elke dag de digitale sportkrant en wanneer hij maar wil achtergrondnieuws op HLN.be/sportplus. Reclamebureau These Days creëerde voor de nieuwe formule een lanceringscampagne onder de noemer 'Topsport verdient topjournalistiek'.
De campagne laat zien hoe de journalisten en columnisten van HLN zich, net als topsporters, onderscheiden door hun inzet, inzicht en talent. Jan Mulder, voetballer en huidig columnist van de krant, is de stem en ster van de campagne, maar ook andere sportjournalisten spelen een belangrijke rol. De campagne zal lopen op tv en in de cinema, maar ook op radio, in magazines, outdoor en via online en sociale media zal de lancering te zien zijn.
Credits :
- Client : Het Laatste Nieuws
- Contacts : Inge Debremaeker, Pascale Coppens, Annelies Degens
- Agency : These Days
- Account Team : Veroniek Hesters, Joke Tersago
- CD : Sam De Volder, Werner Van Reck
- Creation : Tomas Van Loon
- Creation : Pieter De Lange
- Creation: Joeri Quinet
- Creation: Bram Van Looveren
- Design: Dorien Wendelen, Jeroen Michiels
- Strategy : Nicolas Moerman
- TD producer: Bruno Dejonghe
- Production tv: Caviar
- Sound: Sonicville
- Production radio: Raygun
- Online movie: AAP
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]