Topwijf lanceert Limited Edition voor Special Olympics Belgium


© SOB/Topwijf
Het Belgische label Topwijf lanceert een limited-edition collectie ten voordele van Special Olympics Belgium (SOB), de Olympische organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking Red Flame en SOB-ambassadrice Tessa Wullaert ontwierp de collectie samen met SOB-voetbalster Tine Debaets. De online collectie is 6 weken te verkrijgen tot en met zondag 14 april.

© SOB/Topwijf

© SOB/Topwijf
De collectie werd toepasselijk op Complimentendag, vrijdag 1 maart, gelanceerd en is beschikbaar tot en met zondag 14 april via de website van Topwijf. In de collectie vind je truien voor vrouwen en kindjes, alsook een totebag. De ‘o’ in ‘Topwijf’ werd voor de gelegenheid vervangen door het logo van Special Olympics en de etiketten zijn gepersonaliseerd door de ontwerpsters van dienst Tessa Wullaert samen met SOB-atlete Tine Debaets (39j, Lendelede bij Kortrijk). Tine vertelt over het creatief proces: “Ik vond het ontwerpmoment heel leuk samen met m’n idool Tessa en was er vol goede ideeën naartoe gegaan. Ik vind het jammer dat we ze niet allemaal konden uitvoeren, maar ben ontzettend trots op het resultaat en trots op deze kans. Het is belangrijk om uit te dragen dat iedereen een topwijf kan zijn, we hebben het allemaal in ons ongeacht onze beperkingen.”

© SOB/Topwijf
En geen discriminatie: ook topventjes kunnen deze kleding-voor-het-goede-doel in huis halen!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]