Topwijf lanceert Limited Edition voor Special Olympics Belgium
Het Belgische label Topwijf lanceert een limited-edition collectie ten voordele van Special Olympics Belgium (SOB), de Olympische organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking Red Flame en SOB-ambassadrice Tessa Wullaert ontwierp de collectie samen met SOB-voetbalster Tine Debaets. De online collectie is 6 weken te verkrijgen tot en met zondag 14 april.
De collectie werd toepasselijk op Complimentendag, vrijdag 1 maart, gelanceerd en is beschikbaar tot en met zondag 14 april via de website van Topwijf. In de collectie vind je truien voor vrouwen en kindjes, alsook een totebag. De ‘o’ in ‘Topwijf’ werd voor de gelegenheid vervangen door het logo van Special Olympics en de etiketten zijn gepersonaliseerd door de ontwerpsters van dienst Tessa Wullaert samen met SOB-atlete Tine Debaets (39j, Lendelede bij Kortrijk). Tine vertelt over het creatief proces: “Ik vond het ontwerpmoment heel leuk samen met m’n idool Tessa en was er vol goede ideeën naartoe gegaan. Ik vind het jammer dat we ze niet allemaal konden uitvoeren, maar ben ontzettend trots op het resultaat en trots op deze kans. Het is belangrijk om uit te dragen dat iedereen een topwijf kan zijn, we hebben het allemaal in ons ongeacht onze beperkingen.”
En geen discriminatie: ook topventjes kunnen deze kleding-voor-het-goede-doel in huis halen!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]