Torfs: aan ieder voetje past een schoentje

Communication / Media / News / Retail

Van buitenaf lijken het misschien ‘slechts’ schoenenwinkels, maar vergis u niet: achter de façade van Torfs gaat een geoliede machine schuil waar vele handen licht werk maken. De mens staat er centraal, en een efficiënte maar warme bedrijfscultuur zorgt ervoor dat de onderneming van Wouter Torfsis uitgegroeid tot een absolute hoogvlieger – niet in het minst op het vlak van het personeelsbeleid.

Employer brandinggaat bij ons hand in hand met het customer brand,” steekt HR-manager Els Van Keymeulenvan wal in een gespek met PUB over de employer branding bij Torfs. “We willen een optimistische en verrassende retailer zijn die zowel klanten als werknemers helpt om sterker in hun schoenen te staan. Bij Schoenen Torfs zetten we mensen voorop, in de hoop hen te inspireren om uit te groeien tot de beste versie van zichzelf. En dat loont, want we voeren niet alleen al tien jaar de lijst van ‘Great Place To Work’ voor België aan maar zijn nu ook nummer één in Europa.”

Lees het volledige artikel in PUB Magazine.