Een dag helemaal jouw goesting doen en met niemand rekening houden: dat is het #FoertDagske. Werkgever van het jaar Torfs geeft elk personeelslid 1 dag per jaar de kans om even ‘foert’ te zeggen. Het schoenenmerk gelooft dat mensen die sterk in hun schoenen staan soms op de pauzeknop durven duwen, foert durven zeggen en voor zichzelf kiezen.
“Het zijn in de retail geen gemakkelijke tijden. We legden bij Torfs dit voorjaar extra de nadruk op productiviteit. Daarvoor willen we onze medewerkers nu bedanken met een #Foertdagske! In een samenleving met als meer ‘moetens’, kan het deugd doen een keertje ‘Foert!’ te zeggen,” aldus Wouter Torfs.
Het #FoertDagske wordt aan de klanten gecommuniceerd met een nationale campagne via radio, online en de winkels van Torfs. Met de boodschap: ‘Zeg eens foert, en ga shoppen met korting!’ De #FoertDagske campagne werd ontworpen door communicatiebureau LDV United.
Credits:
Client: Torfs
Contact: Lise Conix, Maggie Hemmerechts
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Chiara Scherpereel, Dries De Wilde
Account team: Elien De Beule, Tim Janssens, Joris Gulders
Strategic Director: Tomas Sweertvaegher
Motion Design: Niki Desiron
Visuals: Noortje Palmers
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]