Torfs en LDV United gunnen iedereen #FoertDagske

Crea / News

TOR0013_A3_Foertdagske_02.inddEen dag helemaal jouw goesting doen en met niemand rekening houden: dat is het #FoertDagske. Werkgever van het jaar Torfs geeft elk personeelslid 1 dag per jaar de kans om even ‘foert’ te zeggen. Het schoenenmerk gelooft dat mensen die sterk in hun schoenen staan soms op de pauzeknop durven duwen, foert durven zeggen en voor zichzelf kiezen.

“Het zijn in de retail geen gemakkelijke tijden. We legden bij Torfs dit voorjaar extra de nadruk op productiviteit. Daarvoor willen we onze medewerkers nu bedanken met een #Foertdagske! In een samenleving met als meer ‘moetens’, kan het deugd doen een keertje ‘Foert!’ te zeggen,” aldus Wouter Torfs.

Het #FoertDagske wordt aan de klanten gecommuniceerd met een nationale campagne via radio, online en de winkels van Torfs. Met de boodschap: ‘Zeg eens foert, en ga shoppen met korting!’ De #FoertDagske campagne werd ontworpen door communicatiebureau LDV United.

Credits:
Client: Torfs
Contact: Lise Conix, Maggie Hemmerechts
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Chiara Scherpereel, Dries De Wilde
Account team: Elien De Beule, Tim Janssens, Joris Gulders
Strategic Director: Tomas Sweertvaegher
Motion Design: Niki Desiron
Visuals: Noortje Palmers